Zarządzanie personelem z elementami negocjacji
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie lub pogłębianie umiejętności skutecznego kierowania zespołem pracowników. W czasie szkolenia uczestnicy nauczą się dopasowywać styl kierowania do poziomu motywacji i kompetencji podwładnych (kierowanie sytuacyjne Herseya i Blancharda).
- Nabycie wiedzy nt. celów i zadań menedżera (kierowanie i przywództwo, planowanie, motywowanie, komunikacja, ocena).
- Nabycie umiejętności wspomagania pracowników w osiągnięciu lepszych wyników.
- Nabycie umiejętności praktycznego stosowania stylów zarządzania sytuacyjnego: instruowania, coachingu, motywowania i delegowania.
- Osiągnięcie umiejętności coacha.
Uczestnicy:
- Szkolenie przeznaczone jest dla osób na stanowiskach kierowniczych średniego i wyższego szczebla oraz menedżerów wszystkich szczebli zarządzania.
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu
- rozwój umiejętności zarządzania zespołem
- zdobycie wiedzy dotyczącej skutecznego funkcjonowania zespołu
- nabycie umiejętności potrzebnych do efektywnej pracy zespołu
- umiejętność organizacji pracy własnej i pracy zespołu
- nabycie umiejętności motywowania pracowników
- umiejętność rozwiązywani konfliktów w zespole
Program Szkolenia:
- •Zarządzanie i kierowanie
- Jakie zmiany własnego wizerunku musisz przeprowadzić by wejść w nową rolę?
- Zapoznasz się z siedmioma narzędziami, których musisz używać, jeśli chcesz być najlepszy.
- To pozwoli na wyłowienie głównych zadań, jakie ma do wykonania menadżer oraz warunków, które musi spełnić, aby maksymalnie wykorzystać swoje możliwości i potencjał.
- Efektywne przekazywanie kompetencji
- Dowiesz się jakie możliwości daje ci umiejętność przekazywania kompetencji.
- Poznasz pięć sposobów zarządzania ludźmi, które możesz stosować w praktyce by być bardziej efektywnym.
- Nauczysz się kilku zasad dotyczących skutecznego delegowania zadań oraz różnych metod przekazywania kompetencji.
- Sposoby komunikacji
- Poznasz trzy ważne kanały komunikacyjne, które możesz wykorzystać żeby efektywniej pracować.
- odpowiesz sobie na pytanie: czy można osiągnąć sukces poprzez komunikację?
- nauczysz się jak dobrze robić sprawozdania ze spotkań z klientem, analizę klientów, obliczenia prowizji oraz jak efektywnie posługiwać się telefonem.
- Umiejętność komunikacji
- W dużej mierze skuteczność menadżera zależy od jego umiejętności komunikacji.
- Poznasz klucz do efektywnego komunikowania się.
- Zobaczysz jak ważną rolę odgrywa przygotowanie się do rozmowy z klientem oraz określanie czasu działania.
- Co może zakłócić Ci Twoją wypowiedź?
- Dowiesz się czy lepiej słuchać czy mówić oraz jak ważna jest intonacja Twojego głosu.
- Budowa zespołu (rekrutacja)
- Poznasz jedną z najlepszych metod rekrutacji.
- Znajdziesz odpowiedź na pytania: jak zbudować świetny zespół, jak określić obraz idealnego kandydata oraz jak zrobić precyzyjny opis obowiązków i zakresu odpowiedzialności nowego sprzedawcy.
- Odpowiesz sobie również na pytanie: gdzie znaleźć najlepszych ludzi.
- Kluczowe sposoby negocjacji
- Zawodowi negocjatorzy mówią: żądaj więcej niż się spodziewasz uzyskać, nigdy nie przyjmuj pierwszej odpowiedzi i stosuj technikę imadła.
- Czy te i inne techniki mogą pracować dla Ciebie?
- W tym module poznasz role przygotowania do negocjacji.
- Powiesz się kiedy prezentowanie postawy asertywnej może przynieść Ci dodatkowe korzyści.
- Poznasz tez cztery metody skutecznej finalizacji.
- Jak radzić sobie z "trudnymi" pytaniami
- Nauczysz się pozytywnie traktować zastrzeżenia jako niezbędne dla sukcesu w procesie negocjacji.
- Poznasz Prawo Sześciu.
- Dowiesz się jak traktować zastrzeżenia jako prośbę o informację; jak odkryć sedno sprawy, podstawowy powód (zwykle ukryty) blokujący porozumienie.
- Dwa sposoby sprzedaży opartej na zastrzeżeniach.
Trener:
- Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
- Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
- Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
- Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
- Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
- Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
- Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.
Elementy wliczone w cenę:
- uczestnictwo
- konsultacje
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia
- materiały szkoleniowe (skrypt)
- catering
Termin szkolenia:
- 24-25 lutego 2020
- 4-5 marca 2020
- 1-2 kwietnia 2020
Harmonogram dnia szkoleniowego |
9:00 - 10:30 |
szkolenie |
10:30 - 10:50 |
przerwa kawowa |
10:50 - 13:00 |
szkolenie |
13:00 - 13:30 |
przerwa obiadowa |
13:30 - 15:00 |
szkolenie |
Czas trwania szkolenia:
Miejsce szkolenia:
- Sale szkoleniowe w Pabianicach.
Całkowity koszt szkolenia: