Start > Szkolenia dofinansowane > Praktyka wywierania wpływu oraz sztuki NLP

Praktyka wywierania wpływu oraz sztuki NLP

Formularz

Cel szkolenia:

  • Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom szkolenia skutecznych narzędzi przekonywania różnych decydentów.

Uczestnicy:

  • Treningi te przeznaczone są dla osób zainteresowanych poprawą wyników sprzedaży i zwiększeniem efektywności działania w codziennych obwiązkach.

Korzyści dla uczestników:

  • Nauczysz się wykorzystywać nieświadomy umysł decydentów
  • Poznasz niezwykle skuteczne „magiczne słowa” – nie, ale, spróbuj
  • Zdobędziesz zdolność rozpoznawania metaprogramów swoich Klientów i nauczysz się jak się do nich efektywnie dostrajać
  • Poznasz również rozszerzony pakiet technik perswazyjnych zwiększających skuteczność oddziaływania na decyzyjność Klienta
  • Nauczysz się wywoływać wpływ samym swoim zachowaniem

Program Szkolenia:

  • Nieświadomy umysł – drzemiąca siła do wykorzystania
  • Zaprogramowany świat, czyli poznanie typowych metafiltrów odpowiedzialnych m.in. za naszą motywację do podejmowania decyzji:
    • Autorytet wewnętrzny – autorytet zewnętrzny
    • Ja – inni
    • Podobieństwa – różnice
    • Do (dążenie) – od (unikanie)
    • Opcje – procedury
    • Ogólny – szczegółowy
  • Jak nie obudzić strażnika, czyli sprzedać nie sprzedając:
    • Presupozycje odnoszące się do procesów myślowych
    • Pozorny wybór
    • Presupozycje dotyczące przymiotników i przysłówków oraz stopniowania
    • Presupozycje dotyczące czasu
    • Implikacje z użyciem spójnika „i” lub „oraz”
    • Implikacje z użyciem słowa: „podczas, w trakcie” oraz „im...tym”
    • Implikowana jednoczesność
    • Implikowany skutek
    • Równoważnik kompleksowy
    • Metafory i cytaty
  • Techniki zwiększające skuteczność sprzedaży:
    • Drzwiami w twarz
    • Stopa w drzwiach
    • Ukryte koszty
    • Marchewka i kij
    • Prawo wzajemności
  • Perswazja w komunikacji niewerbalnej

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt)
  • catering

Termin szkolenia:

  • 12-13 lutego 2020
  • 22-23 kwietnia 2020
Harmonogram dnia szkoleniowego
9:00 - 10:30 szkolenie
10:30 - 10:50 przerwa kawowa
10:50 - 13:00 szkolenie
13:00 - 13:30 przerwa obiadowa
13:30 - 15:00 szkolenie

Czas trwania szkolenia:

  • 2 dni

Miejsce szkolenia:

  • Sale szkoleniowe w Pabianicach.

Całkowity koszt szkolenia:

  • 995 PLN

 

© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.