Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom szkolenia skutecznych narzędzi przekonywania różnych decydentów.
Uczestnicy:
Treningi te przeznaczone są dla osób zainteresowanych poprawą wyników sprzedaży i zwiększeniem efektywności działania w codziennych obwiązkach.
Korzyści dla uczestników:
Nauczysz się wykorzystywać nieświadomy umysł decydentów
Poznasz niezwykle skuteczne „magiczne słowa” – nie, ale, spróbuj
Zdobędziesz zdolność rozpoznawania metaprogramów swoich Klientów i nauczysz się jak się do nich efektywnie dostrajać
Poznasz również rozszerzony pakiet technik perswazyjnych zwiększających skuteczność oddziaływania na decyzyjność Klienta
Nauczysz się wywoływać wpływ samym swoim zachowaniem
Program Szkolenia:
Nieświadomy umysł – drzemiąca siła do wykorzystania
Zaprogramowany świat, czyli poznanie typowych metafiltrów odpowiedzialnych m.in. za naszą motywację do podejmowania decyzji:
Autorytet wewnętrzny – autorytet zewnętrzny
Ja – inni
Podobieństwa – różnice
Do (dążenie) – od (unikanie)
Opcje – procedury
Ogólny – szczegółowy
Jak nie obudzić strażnika, czyli sprzedać nie sprzedając:
Presupozycje odnoszące się do procesów myślowych
Pozorny wybór
Presupozycje dotyczące przymiotników i przysłówków oraz stopniowania
Presupozycje dotyczące czasu
Implikacje z użyciem spójnika „i” lub „oraz”
Implikacje z użyciem słowa: „podczas, w trakcie” oraz „im...tym”
Implikowana jednoczesność
Implikowany skutek
Równoważnik kompleksowy
Metafory i cytaty
Techniki zwiększające skuteczność sprzedaży:
Drzwiami w twarz
Stopa w drzwiach
Ukryte koszty
Marchewka i kij
Prawo wzajemności
Perswazja w komunikacji niewerbalnej
Trener:
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.