Szkolenie pozwoli nabyć wszystkie umiejętności niezbędne w pracy asystentki, a także zdobyć wiedzę potrzebną do wspomagania przełożonych w procesie zarządzania, komunikowania się z współpracownikami i klientami.
Uczestnicy:
Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy pracują lub będą pracowali na stanowisku asystentka lub sekretarka jako wysoko wykwalifikowani profesjonaliści
Korzyści dla uczestników:
Poznanie technik skutecznej organizacji biura
Zdobycie umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy przy pomocy własnego wizerunku
Uświadomienie znaczenia obowiązków sekretarskich dla sprawnego funkcjonowania firmy
Możliwość omówienia swoich metod pracy z profesjonalistą
Poznanie zasad tworzenia profesjonalnego makijażu biznesowego
Program Szkolenia:
Różnice w zadaniach asystentki i sekretarki
Efektywna współpraca z szefem i osobami strategicznymi w firmie
Asertywność w biurze
Komunikacja interpersonalna:
zasady efektywnej komunikacji
komunikacja niewerbalna
bariery w komunikacji
Budowanie dobrych stosunków i szukanie porozumienia
Specyfika rozmowy telefonicznej
Zasady planowania i organizacji pracy:
zarządzanie czasem, zadaniami
ustalanie priorytetów
przeszkody w efektywnym wykorzystaniu czasu
Skuteczna walka ze stresem
Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Organizacja zebrań, konferencji, spotkań
Organizacja i kontrola pracy z dokumentami
Tworzenie profesjonalnych prezentacji
Jak podnieść efekty swojej pracy ?
Etykieta biznesu:
dobre obyczaje
powitania, tytułowanie
organizacja przyjęć
sztuka dyplomacji na co dzień
Metody szkolenia:
zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje grupowe, symulacje, studium przypadku, odgrywanie ról przed kamerą i modyfikację zachowań
Trener:
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.