zapoznanie uczestników z metodami i technikami zarządzania zespołem, m.in. w zakresie organizacji pracy, określania priorytetów, motywowania zespołu, stylów kierowania i przewodzenia
identyfikacja własnych predyspozycji w kierowaniu zespołem
rozwijanie umiejętności budowania i kierowania zespołem pracowniczym
opracowanie i wdrożenie działań podnoszących skuteczności pracy zespołów w firmie
Uczestnicy:
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej wszystkich szczebli zarządzania. Program szkolenia jest każdorazowo dostosowywany do profilu grupy uczestników.
Korzyści dla uczestników:
Po ukończeniu warsztatu uczestnicy powinni umieć:
formułować cele i priorytety pracy zespołu w sposób precyzyjny i mobilizujący
sprawniej organizować pracę i kierować podległym zespołem
motywować poszczególnych pracowników i podnosić morale całego zespołu
dobierać styl kierowania i formułę przewodzenia (przywództwo transakcyjne i transformacyjne) do warunków działania
określić własne predyspozycje w pracy zespołowej oraz obszary wymagające poprawy
Program Szkolenia:
Zarządzanie i kierowanie
Jakie zmiany własnego wizerunku musisz przeprowadzić by wejść w nową rolę?
Zapoznasz się z siedmioma narzędziami, których musisz używać, jeśli chcesz być najlepszy.
To pozwoli na wyłowienie głównych zadań, jakie ma do wykonania menadżer oraz warunków, które musi spełnić, aby maksymalnie wykorzystać swoje możliwości i potencjał.
Efektywne przekazywanie kompetencji
Dowiesz się jakie możliwości daje ci umiejętność przekazywania kompetencji.
Poznasz pięć sposobów zarządzania ludźmi, które możesz stosować w praktyce by być bardziej efektywnym.
Nauczysz się kilku zasad dotyczących skutecznego delegowania zadań oraz różnych metod przekazywania kompetencji.
Szkolenie sprzedawców
Jak zbudować zespół ludzi sukcesu? Kluczem do tego jest szkolenie.
Dowiesz się jak wygląda struktura szkolenia- model podstawowy, siedem elementów sprzedaży oraz jak przebiegają jego fazy.
Poznasz różne rodzaje profesjonalnych treningów dla sprzedawców.
Coaching
Celem warsztatu złożonego z kilku modułów jest zdobycie wiedzy dotyczącej technik i sposobów szkolenia na stanowisku pracy, poprawienie umiejętności prowadzenia prezentacji i wykorzystywania różnorodnych technik w przekazywaniu informacji.
Umiejętność komunikacji
W dużej mierze skuteczność menadżera zależy od jego umiejętności komunikacji.
Poznasz klucz do efektywnego komunikowania się.
Zobaczysz jak ważną rolę odgrywa przygotowanie się do rozmowy z klientem oraz określanie czasu działania.
Co może zakłócić ci twoją wypowiedź?
Dowiesz się czy lepiej słuchać czy mówić oraz jak ważna jest intonacja twojego głosu.
Zostań liderem
Dowiesz się na co zwracać szczególną uwagę w postępowaniu z przedstawicielami handlowymi.
Przypatrzysz się złożonej funkcji menadżera oddziału oraz siedmiu podstawowym cechom, które charakteryzują lidera, nie tylko w branży sprzedaży, ale również w każdej innej.
Odpowiesz sobie na pytanie co jest kluczem do umiejętnego prowadzenia grupy.
Metody szkolenia:
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz testy i ćwiczenia. Uczestnicy otrzymują komplet materiałów szkoleniowych.
Trener:
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.