Szkolenie służyć będzie wypracowaniu skutecznych metod do prowadzenia kampanii telemarketingowych oraz prowadzenia badań satysfakcji Klientów.
Uczestnicy:
Szkolenie dedykowane do osób pragnących poprawić swoje umiejętności z zakresu efektywnego wykorzystywania środków finansowych przeznaczonych na cele marketingowe.
Korzyści dla uczestników:
Wypracujesz standardy oraz umiejętności prowadzenia rozmowy telefonicznej wpływające na efektywność sprzedaży w firmie
Wypracujesz metody obniżania poziomu stresu negatywnego podczas rozmowy z Klientem
Zwiększysz skuteczności wykorzystywania telefonu podczas procesu sprzedaży
Zdobędziesz wiedzę na temat badania satysfakcji Klientów
Program Szkolenia:
Wprowadzenie do telemarketingu
Co to jest telemarketing?
Wpływ kontaktu telefonicznego na wizerunek firmy/pracownika
Praca z telefonem – najważniejsze zasady
Rozgrzewka przed pracą z telefonem
Odbieranie telefonu w pracy
Poproszenie Klienta by zechciał poczekać przy telefonie
Benchmarking – metoda krytycznych czynników sukcesu
Trener:
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.
Elementy wliczone w cenę:
uczestnictwo
konsultacje
imienny certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe (skrypt)
catering
Termin szkolenia:
27-28 października 2014
Harmonogram dnia szkoleniowego
9:00 - 10:30
szkolenie
10:30 - 10:50
przerwa kawowa
10:50 - 13:00
szkolenie
13:00 - 13:30
przerwa obiadowa
13:30 - 15:00
szkolenie
Czas trwania szkolenia:
2 dni
Miejsce szkolenia:
Łódź, ul. Piłsudskiego 12 - sala konferencyjna "Szmaragdowa"