Start > Szkolenia dofinansowane > Skuteczne negocjacje

Skuteczne negocjacje

Formularz

Cel szkolenia:

  • Poznanie i identyfikowanie różnych strategii negocjacji
  • Rozpoznawanie mocnych i słabych stron strategii negocjacji w biznesie oraz budowanie strategii efektywnych
  • Doskonalenie się w skutecznych praktykach negocjacyjnych
  • Ćwiczenie skutecznych zastosowań taktyk negocjacyjnych

Uczestnicy:

  • Handlowcy, przedstawiciele, osoby odpowiedzialne za sprzedaż

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobycie i rozwijanie umiejętności prowadzenia profesjonalnych skutecznych negocjacji
  • Ćwiczenie sposobów prowadzenia efektywnych negocjacji
  • Doskonalenie własnego stylu prowadzenia negocjacji biznesowych

Program Szkolenia:

  • Istota negocjacji:
    • negocjacje a stanowiska, interesy, wartości, cele, charaktery, punkty widzenia, dylemat więźnia i opcja zerowa
  • Etapy negocjacji:
    • otwarcie - kierowanie wrażeniem i taktyki otwarcia,rozwinięcie - dobór skutecznej strategii pod klienta i operowanie taktykami, rozgrywki końcowe - zamykanie negocjacji
  • Planowanie i przygotowanie do negocjacji:
    • alternatywa - BATNA, cele negocjacji i ich znaczenie, motywacja – upór w dążeniu do celu, kreatywne rozwiązania – oś elastyczności
  • Indywidualne zasoby negocjatora:
    • indywidualne style negocjacji, poziomy prowadzenia rozmów, siła i słabość negocjatora
    • waga komunikacji w negocjacjach
    • cechy dobrego negocjatora
  • Strategie negocjacji – dystrybucyjne, integracyjne:
    • założenia dotyczące "przeciwnej strony", założenia dotyczące sposobu prowadzenia rozmów, założenia dotyczące strategii
  • Zaufanie w prowadzeniu negocjacji:
    • pozytywne i negatywne reakcje na konflikt
    • sposoby odbudowy utraconego zaufania
  • Taktyki negocjacyjne:
    • negocjowanie racjonalne i rzeczowe, taktyki manipulacyjne – negocjowanie emocjonalne, "brudne triki" – pułapki- jak je rozpoznać i neutralizować
  • Negocjacje grupowe:
    • dlaczego niekiedy warto
    • procesy grupowe wpływające na przebieg negocjacji
    • zasady i role przy stole negocjacyjnym
  • Podstępy:
    • presja, kiedy ją stosować i jak jej unikać
    • pułapki negocjacyjne stosowane przez klientów i sposoby radzenia sobie z nimi

Metody:

  • Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grypach, dyskusje grupowe, symulacje, studium przypadku, odgrywanie ról przed kamerą i modyfikację zachowań

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt)
  • catering

Termin szkolenia:

  • 3-4 lutego 2020
  • 16-17 marca 2020
  • 14-15 kwietnia 2020
Harmonogram dnia szkoleniowego
9:00 - 10:30 szkolenie
10:30 - 10:50 przerwa kawowa
10:50 - 13:00 szkolenie
13:00 - 13:30 przerwa obiadowa
13:30 - 15:00 szkolenie

Czas trwania szkolenia:

  • 2 dni

Miejsce szkolenia:

  • Sale szkoleniowe w Pabianicach.

Całkowity koszt szkolenia:

  • 975 PLN
© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.