Reklama, hipnotyczny marketing i komunikacja marketingowa
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji kadry w zakresie tworzenia i kształtowania profesjonalnej relacji biznesowo - marketingowej, rozwinięcie umiejętności współpracy, przekazanie wiedzy na temat umiejętności społecznych w relacjach z klientami firmy
Uczestnicy:
Szkolenie adresowane jest pracowników działów sprzedaży i marketingu
Korzyści dla uczestników:
Nabycie umiejętności komunikowania się z klientem pod kątem skutecznego marketingu.
Kształtowanie asertywności oraz umiejętności współpracy.
Nabycie umiejętności sterowania przebiegiem rozmowy handlowej, skutecznego wywierania wpływu na innych, oraz rozpoznawania i przezwyciężania manipulacji.
Diagnoza predyspozycji i umiejętności społecznych.
Program Szkolenia:
Trening umiejętności społecznych – zajęcia warsztatowe
błędy w komunikowaniu się, zasady skutecznej komunikacji
style przezwyciężania sytuacji konfliktowych
warunki efektywnej współpracy z innymi
modyfikacja zachowań niepożądanych u siebie i u innych
konstruktywna krytyka
umiejętność aktywnego słuchania
diagnoza relacji interpersonalnych
Doskonalenie umiejętności społecznych
rozpoznawanie manipulacji psychologicznych i reakcja na nie
programowanie neuro-lingwistyczne
analiza transakcyjna
rozpoznawanie nieuświadamianych dążeń i potrzeb
rozwijanie inteligencji emocjonalnej i radzenie sobie ze stresem - zajęcia warsztatowe
Relacje interpersonalne w kontakcie z klientem
trafne spostrzeganie i ocena innych
znaczenie komunikatów niewerbalnych
zadawanie pytań, poznawanie sytuacji partnera
Strategia kooperacji i rywalizacji w kontakcie z klientem
rodzaje negocjacji
rozpoznawanie nastawienia partnera
kształtowanie nastawienia kooperacyjnego
tworzenie argumentacji zakupu
Manipulacje i tzw. "brudne chwyty"
rodzaje manipulacji
taktyki
reakcja na manipulację drugiej strony
aranżacja miejsca rozmów
Reakcja w sytuacjach trudnych i reguły zachowań asertywnych
reakcja na zastrzeżenia i krytykę
wychodzenie z sytuacji blokujących rozmowy
sertywne reakcje w podstawowych sytuacjach społecznych
nie asertywne (destrukcyjne) reakcje w podstawowych sytuacjach społecznych
trening zachowań asertywnych – zajęcia warsztatowe
Umiejętności komunikacyjno marketingowe: Podsumowanie
trafna ocena innych ludzi, subiektywizm oceniania innych
komunikowanie się w zespole i w kontakcie z klientem
konstruktywne przezwyciężanie sytuacji konfliktowych
wywieranie wpływu na innych, style wywierania wpływu
Metody:
Podczas zajęć wykorzystane są metody aktywizacji dynamiki grupy, analiza przypadków, moderowane dyskusje nad poszczególnymi treściami programu, stawianie pytań problemowych, gry i symulacje. Materiały szkoleniowe zawierają: kopie prezentacji przygotowanych przez trenerów, opis ćwiczeń indywidualnych i grupowych, opis studiów przypadków i inne materiały informacyjne
Trener:
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.