Podstawowym celem szkolenia jest wypracowanie narzędzi zwiększających skuteczność uczestników w konstruowaniu tekstów marketingowych do promocji produktów i/lub usług firmy.
Korzyści dla uczestników:
Zdobędziesz umiejętność rozpoznawania różnych typów osobowości
Nabędziesz zdolność rozpoznawaniu metaprogramów swoich Klientów i nauczysz się jak się do nich efektywnie dostrajać
Poznasz również szereg technik perswazyjnych zwiększających skuteczność oddziaływania na decyzyjność Klienta
Dowiesz się w jaki sposób pisać teksty perswazyjne w ofertach firmowych, na stronach internetowych, w akcjach mailingowych i w banerach reklamowych
Program Szkolenia:
Trzy typy osobowościowe – wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy, czyli w jaki sposób odbieramy otaczającą nas rzeczywistość i jak komunikujemy się z otaczającym nas światem
Zaprogramowany świat, czyli poznanie typowych metafiltrów odpowiedzialnych m.in. za naszą motywację do podejmowania decyzji:
Autorytet wewnętrzny – autorytet zewnętrzny
Ja – inni
Podobieństwa – różnice
Do (dążenie) – od (unikanie)
Opcje – procedury
Ogólny – szczegółowy
Jak nie obudzić strażnika, czyli sprzedać nie sprzedając:
Presupozycje odnoszące się do procesów myślowych
Pozorny wybór
Presupozycje dotyczące przymiotników i przysłówków oraz stopniowania
Presupozycje dotyczące czasu
Struktura skutecznego tekstu perswazyjnego
Nadawca
Nagłówek
Pierwszy akapit
Tekst główny
Żądanie akcji
Podpis
Formularz
Trener:
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.