Zarządzanie czasem - kluczowa umiejetność menadżera
Cel szkolenia:
Rozpoznanie właściwych priorytetów, zgodnych z misją (osoby, instytucji lub stanowiska), postawienie właściwych celów i umiejętne zaplanowanie strategii ich osiągania.
Uczestnicy:
Szkolenie przeznaczone dla Menedżerów zarządzających ludźmi i projektami. Osób kierujących organizacjami i przedsiębiorstwami. Osób pracujących indywidualnie nad wieloma projektami jednocześnie oraz wszystkich, którzy mają kłopot z wyznaczeniem właściwych celów i zaplanowaniem swojej pracy.
Korzyści dla uczestników:
umiejętność określania priorytetów i planowania w codziennej pracy,
precyzyjne określanie celów,
umiejętność bezkonfliktowego delegowania zadań i organizacji relacji ze współpracownikami,
asertywne radzenie sobie z "pożeraczami czasu".
Program Szkolenia:
Pierwsze kroki na drodze do efektywnego zarządzania czasem
Twoja praca – ocena obecnego stylu pracy
Planowanie pracy własnej
Kryteria wyboru systemu zwiększającego wydajność pracy
Wyznaczanie jasnych celów
Myślenie perspektywiczne
Sposoby oszczędzania czasu
Asertywne mówienie "nie"
Jak pracować mądrzej, a nie dłużej?
Nagradzanie samego siebie
Analiza sytuacji i planowanie w zarządzaniu czasem
Diagnoza sprawności zarządzania czasem
Analiza silnych i słabych stron uczestników w zarządzaniu czasem
Budowanie motywacji wewnętrznej
Analiza wartości pracy
Definiowanie celów
Planowanie – wykresy Ganita
Zasady zarządzania czasem
Stosunek do czasu i punktualności w różnych krajach europejskich
Stawianie na jakość nie ilość – działaj albo inwestuj czas
Profesjonalna sekretarka
Checklisty
Od technik do efektów
Turbo – time
Bufor czasowy
Planowanie własnego dnia pracy - zajęcia warsztatowe
Metody planowania i organizowania
Zmiana a środowisko
Każdy może wygrywać – psychologia podejścia "wygrana – wygrana" i jej kluczowa rola dla Skuteczności działań grupy
Obserwuj i słuchaj – a Cię zauważą – rola empatii i umiejętności aktywnej obserwacji w procesie zarządzania czasem
Synergia, czyli łącz, aby budować szybciej i lepiej – "fabryka" wydajności
Składowe procesu zarządzania czasem
kultura wewnątrzorganizacyjna i jej wpływ na jakość zarządzania czasem
rola umiejętności motywowania a efektywność - jak uzyskiwać moc sprawczą?
efektywne delegowanie
efektywne delegowanie na piśmie
inwestycja w człowieka – generator czasu i stymulator płynności procesu pracy
destrukcyjność ignorancji menedżerskiej w aspekcie samorealizacji jednostki
budowanie środowiska asertywnego – klucz do skutecznej komunikacji wewnątrzorganizacyjnej
systemy i narzędzia
Narzędzia efektywności i wydajności
inność jest siłą – budowanie synergii potencjałów
taktyki wpływania na drugiego człowieka
proces przepływu informacji na poziomie organizacji, jednostek biznesowych, projektów, procesów i grup zadaniowych – system Grupowego Zarządzania Czasem
zarządzanie projektami, zarządzanie "małymi" projektami a zarządzanie czasem
zmora skutecznego działania – mitingi: psychologia złego nawyku
mitingi -organizacja, przygotowanie, przeprowadzanie komunikacja w grupie – dynamika versus efektywność
zarządzanie poprzez wyznaczanie celów
Trener:
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.