Start > Szkolenia dofinansowane > Zarządzanie czasem - kluczowa umiejetność menadżera

Zarządzanie czasem - kluczowa umiejetność menadżera

Formularz

Cel szkolenia:

  • Rozpoznanie właściwych priorytetów, zgodnych z misją (osoby, instytucji lub stanowiska), postawienie właściwych celów i umiejętne zaplanowanie strategii ich osiągania.

Uczestnicy:

  • Szkolenie przeznaczone dla Menedżerów zarządzających ludźmi i projektami. Osób kierujących organizacjami i przedsiębiorstwami. Osób pracujących indywidualnie nad wieloma projektami jednocześnie oraz wszystkich, którzy mają kłopot z wyznaczeniem właściwych celów i zaplanowaniem swojej pracy.

Korzyści dla uczestników:

  • umiejętność określania priorytetów i planowania w codziennej pracy,
  • precyzyjne określanie celów,
  • umiejętność bezkonfliktowego delegowania zadań i organizacji relacji ze współpracownikami,
  • asertywne radzenie sobie z "pożeraczami czasu".

Program Szkolenia:

  • Pierwsze kroki na drodze do efektywnego zarządzania czasem
    • Twoja praca – ocena obecnego stylu pracy
    • Planowanie pracy własnej
    • Kryteria wyboru systemu zwiększającego wydajność pracy
    • Wyznaczanie jasnych celów
    • Myślenie perspektywiczne
    • Sposoby oszczędzania czasu
    • Asertywne mówienie "nie"
    • Jak pracować mądrzej, a nie dłużej?
    • Nagradzanie samego siebie
  • Analiza sytuacji i planowanie w zarządzaniu czasem
    • Diagnoza sprawności zarządzania czasem
    • Analiza silnych i słabych stron uczestników w zarządzaniu czasem
    • Budowanie motywacji wewnętrznej
    • Analiza wartości pracy
    • Definiowanie celów
    • Planowanie – wykresy Ganita
    • Zasady zarządzania czasem
    • Stosunek do czasu i punktualności w różnych krajach europejskich
    • Ustalanie priorytetów – zasada Patero, Analiza ABC
    • Delegowanie zadań
  • Porównywanie projektów o różnym czasie trwania
    • Analiza złodziei czasu
    • Narzędzia pomocne w zarządzaniu czasem
    • Planowanie dnia pracy
    • Dzielenie zadań
    • Efektywne korzystanie z kalendarza
    • Realne planowanie spotkań
    • Utrzymanie porządku na biurku
    • Systematyczność
    • Korzystanie z serwisów, Internet
    • Wartościowanie spraw
    • Stawianie na jakość nie ilość – działaj albo inwestuj czas
    • Profesjonalna sekretarka
    • Checklisty
    • Od technik do efektów
    • Turbo – time
    • Bufor czasowy
    • Planowanie własnego dnia pracy - zajęcia warsztatowe
  • Metody planowania i organizowania
    • Zmiana a środowisko
    • Każdy może wygrywać – psychologia podejścia "wygrana – wygrana" i jej kluczowa rola dla Skuteczności działań grupy
    • Obserwuj i słuchaj – a Cię zauważą – rola empatii i umiejętności aktywnej obserwacji w procesie zarządzania czasem
    • Synergia, czyli łącz, aby budować szybciej i lepiej – "fabryka" wydajności
  • Składowe procesu zarządzania czasem
    • kultura wewnątrzorganizacyjna i jej wpływ na jakość zarządzania czasem
    • rola umiejętności motywowania a efektywność - jak uzyskiwać moc sprawczą?
    • efektywne delegowanie
    • efektywne delegowanie na piśmie
    • inwestycja w człowieka – generator czasu i stymulator płynności procesu pracy
    • destrukcyjność ignorancji menedżerskiej w aspekcie samorealizacji jednostki
    • budowanie środowiska asertywnego – klucz do skutecznej komunikacji wewnątrzorganizacyjnej
    • systemy i narzędzia
  • Narzędzia efektywności i wydajności
    • inność jest siłą – budowanie synergii potencjałów
    • taktyki wpływania na drugiego człowieka
    • proces przepływu informacji na poziomie organizacji, jednostek biznesowych, projektów, procesów i grup zadaniowych – system Grupowego Zarządzania Czasem
    • zarządzanie projektami, zarządzanie "małymi" projektami a zarządzanie czasem
    • zmora skutecznego działania – mitingi: psychologia złego nawyku
    • mitingi -organizacja, przygotowanie, przeprowadzanie komunikacja w grupie – dynamika versus efektywność
    • zarządzanie poprzez wyznaczanie celów

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt)
  • catering

Termin szkolenia:

  • 28 lutego 2020
  • 27 marca 2020
Harmonogram dnia szkoleniowego
9:00 - 10:30 szkolenie
10:30 - 10:50 przerwa kawowa
10:50 - 13:00 szkolenie
13:00 - 13:30 przerwa obiadowa
13:30 - 15:00 szkolenie

Czas trwania szkolenia:

  • 1 dzień

Miejsce szkolenia:

  • Sale szkoleniowe w Pabianicach.

Całkowity koszt szkolenia:

  • 448 PLN
© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.