Usystematyzowanie wiedzy z zakresu autoprezentacji i wystąpień. Osoby, które w swojej pracy zajmują się prowadzeniem prezentacji posiadają praktyczną wiedzę i sprawdzone umiejętności. Zdobycie dodatkowej wiedzy i zintegrowanie jej z posiadanymi doświadczeniami pozwala jeszcze skuteczniej realizować zamierzone zadania i cele.
Zdobycie informacji na temat najnowszych standardów obowiązujących w tej dziedzinie. Autoprezentacja, metody działania, zasady pracy z grupą – tak jak w wielu innych dziedzinach tutaj również zmieniają się obowiązujące reguły, pojawiają się nowe albo ulegają modyfikacji dotychczas istniejące standardy. Przedstawimy Państwu zarówno sprawdzone metody i najnowsze trendy.
Wzbogacenie własnego warsztatu pracy. Szkolenie prowadzone jest w sposób, który pozwala każdemu uczestnikowi wybrać i dopasować do własnego stylu pracy skuteczne sposoby działania i poznać nowe metody.
Przećwiczenie najbardziej przydatnych umiejętności związanych z prezentacją. Szkolenie prowadzimy w sposób aktywny, angażujący uczestników. Odpowiednio dobrane narzędzia doskonalą i rozwijają osobiste umiejętności. Podczas szkolenia wykorzystujemy kamerę – każdy będzie miał możliwośd zobaczenia siebie podczas wystąpienia.
Poznanie zasad kompozycji własnego wizerunku i stroju biznesowego. Wygląd oprócz umiejętności i wiedzy jest kolejnym istotnym elementem prezentacji. Odpowiednio skomponowany wizerunek wzbudza zaufanie i wiarygodność wśród słuchaczy oraz dodaje pewności siebie mówiącemu. Korzyści dla uczestników:
wzrost pewności siebie i ukształtowanie przydatnej przy wystąpieniach postawy
udoskonalenie umiejętności autoprezentacji
oznanie nowych i rozwinięcie dotychczas stosowanych metod pracy
udoskonalenie aparatu głosowego
dobór własnego stylu ubioru i wyglądu
Uczestnicy:
osoby reprezentujące instytucję/firmę;
rzecznicy prasowi,
pracownicy działów PR,
przyszli pracownicy działów PR,
managerowie i osoby mające częsty kontakt z mediami,
szefowie działów marketingu i reklamy,
studenci kierunku związanych z szeroko rozumianym Public Relations.
Korzyści dla uczestników:
zwiększysz swoją skuteczność – dzięki poznaniu najważniejszych zasad skutecznej komunikacji z dziennikarzami, dowiesz się co i jak do nich mówić, by Ciebie słuchali i o Tobie mówili,
znacznie podwyższysz stopień satysfakcji z pracy obserwując pozytywne dla Ciebie reakcje mediów - dzięki zgłębieniu wiedzy dotyczącej przygotowania rzetelnych i wiarygodnych informacji prasowych, które będą odpowiedzią na oczekiwania dziennikarzy,
zyskasz na pewności siebie – ponieważ poznasz praktyczne i skuteczne zasady kreowania własnego wizerunku, nauczysz się nim sterować i dostosowywać do każdej sytuacji by cały czas utrzymywać w nim to co najważniejsze – wiarygodność,
zaoszczędzisz czas – dzięki poznaniu zasad organizacji skutecznej konferencji prasowej – jak powinna wyglądać, z czego się składać i jak powinna być prowadzona by w jej czasie przekonać do siebie i swoich racji wszystkich dziennikarzy,
będziesz bardziej opanowany i pewny swoich wystąpień – dzięki poznaniu tajników mowy ciała – najważniejszego narzędzia w zakresie budowania wiarygodności i wzmacnia własnego przekazu,
będziesz spokojny w trudnych sytuacjach – w trakcie szkolenia nauczysz się jak odpowiadać na niewygodne pytania, jak radzić sobie z trudnymi dziennikarzami,
poznasz siebie, łatwiej będziesz się rozwijał – dzięki zajęciom z kamerą i interaktywnej formule szkolenia będziesz mógł rzetelnie ocenić siebie samego i poznać o sobie opinię pozostałych uczestników szkolenia,
nie będziesz miał wyrzutów sumienia – spowodowanych udziałem w kolejnym niewiele wnoszącym szkoleniu, przepełnionym slajdami, teorią i akademickim podejściem trenera; to szkolenie jest diametralnie inne,
Program Szkolenia:
Przygotowywanie prezentacji i wystąpień
Struktura prezentacji
Cele i założenia– jawne i ukryte, - ogólne i szczegółowe
Przygotowywanie materiałów i pomocy audiowizualnych
Organizacja czasu i przestrzeni w prezentacjach
Postawa wykładowcy
Zarządzanie własnym stanem emocjonalnym
Budowanie i wzmacnianie charyzmy i autorytetu
Zarządzanie przestrzenią – techniki kotwiczenia
Narzędzia pomagające swobodnie operować głosem
Techniki oddechowe redukujące stres i wpływające na płynność mówienia
Przebieg wystąpienia i komunikacja z uczestnikami
Narzędzia wpływania na stany emocjonalne grupy i techniki dopasowania
Budowanie prezentacji słownej – różnorodnośdći systemy reprezentacyjne
MAT – techniki prezentowania zagadnień i ćwiczeń
Techniki perswazyjne i meta programy
Sposoby zadawania pytań i odpowiadania na pytania
Budowanie wizerunku
Elementy ubioru kobiecego i męskiego
Poruszanie się, pozycja, postawa, mimika i gestykulacja, spojrzenie
Pożądane i niepożądane zachowania
Przyjmowanie gości i delegacji zagranicznych
Różnice kulturowe
Standardy korespondencji
Poczta elektroniczna: e-maile , live chat i komunikatory
Listy oficjalne i prywatne
Adresowanie, nagłówki i zakończenia
Korespondencja okolicznościowa
Bilety wizytowe i zaproszenia
Trener:
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.