Start > Szkolenia dofinansowane > Przejmowanie klientów konkurencji

Przejmowanie klientów konkurencji

Formularz

Cel szkolenia:

  • Zwiększenie skuteczności prowadzenia rozmów handlowych (telefonicznych i bezpośrednich)
  • Rozwinięcie umiejętności komunikowania się z różnymi klientami
  • Podniesienie umiejętności podtrzymywania pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami

Uczestnicy:

  • Przedstawiciele Handlowi
  • Osoby odpowiedzialne za sprzedaż, menedżerowie, pracownicy działu sprzedaży

Korzyści dla uczestników:

  • Nabycie umiejętności wykorzystania zasobów własnych do przejmowania klientów konkurencji
  • Umiejętność planowania aktywności sprzedażowej
  • Poznanie sposobów przekonania klienta do współpracy
  • Poznanie zasad prowadzenia rozmowy handlowej z różnymi typami klientów konkurencji
  • uzyskanie przewagi rynkowej dzięki obserwacji i analizie działań konkurentów

Program Szkolenia:

  • Poznanie motywów zakupu u klienta
  • Czynniki rynkowe decydujące o zakupie produktu
  • Źródła informacji o konkurencji i przewagi konkurencyjnej
  • Identyfikacja potrzeb i interesów klienta
  • Charakterystyka procesu sprzedaży nastawionej na przejmowanie klientów
  • Planowanie działań sprzedażowych
  • Narzędzia wykorzystywane w procesie sprzedaży
  • Etapy rozmowy handlowej
  • Sposoby przekonania klienta do współpracy
  • Techniki komunikacji interpersonalnej niezbędne w relacji z klientem
  • Techniki wywierania wpływu na klienta
  • Ustalanie przewagi nad konkurencją

Metody szkolenia:

  • Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje grupowe, symulacje, studium przypadku, odgrywanie ról przed kamerą i modyfikację zachowań

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt)
  • catering

Termin szkolenia:

  • 18-19 marca 2020
Harmonogram dnia szkoleniowego
9:00 - 10:30 szkolenie
10:30 - 10:50 przerwa kawowa
10:50 - 13:00 szkolenie
13:00 - 13:30 przerwa obiadowa
13:30 - 15:00 szkolenie

Czas trwania szkolenia:

  • 2 dni

Miejsce szkolenia:

  • Sale szkoleniowe w Pabianicach.

Całkowity koszt szkolenia:

  • 975 PLN
© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.