Zwiększenie skuteczności prowadzenia rozmów handlowych (telefonicznych i bezpośrednich)
Rozwinięcie umiejętności komunikowania się z różnymi klientami
Podniesienie umiejętności podtrzymywania pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami
Uczestnicy:
Przedstawiciele Handlowi
Osoby odpowiedzialne za sprzedaż, menedżerowie, pracownicy działu sprzedaży
Korzyści dla uczestników:
Nabycie umiejętności wykorzystania zasobów własnych do przejmowania klientów konkurencji
Umiejętność planowania aktywności sprzedażowej
Poznanie sposobów przekonania klienta do współpracy
Poznanie zasad prowadzenia rozmowy handlowej z różnymi typami klientów konkurencji
uzyskanie przewagi rynkowej dzięki obserwacji i analizie działań konkurentów
Program Szkolenia:
Poznanie motywów zakupu u klienta
Czynniki rynkowe decydujące o zakupie produktu
Źródła informacji o konkurencji i przewagi konkurencyjnej
Identyfikacja potrzeb i interesów klienta
Charakterystyka procesu sprzedaży nastawionej na przejmowanie klientów
Planowanie działań sprzedażowych
Narzędzia wykorzystywane w procesie sprzedaży
Etapy rozmowy handlowej
Sposoby przekonania klienta do współpracy
Techniki komunikacji interpersonalnej niezbędne w relacji z klientem
Techniki wywierania wpływu na klienta
Ustalanie przewagi nad konkurencją
Metody szkolenia:
Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje grupowe, symulacje, studium przypadku, odgrywanie ról przed kamerą i modyfikację zachowań
Trener:
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.