Zdobycie wiedzy w zakresie sposobów sprawnego analizowania potrzeb
Nabycie umiejętności syntezy
Metoda szkolenia:
Wykład, dyskusje grupowe, wykonywanie własnych prezentacji
Program szkolenia:
SPOSOBY PRZYGOTOWYWANIA PREZENTACJI
Jak wywołać zainteresowanie i co zrobić, żeby zdobyć przychylną uwagę.
KONSTRUOWANIE PREZENTACJI
Zasady konstruowania przekazu, schematy, efektywne tricki i socjotechniki, sporządzanie materiałów, scenariuszy i pomocy.
MAGICZNE SPOSOBY ZAMYKANIA
Praktycznie przećwiczysz wrażliwe elementy prezentacji, które decydują o jej dobrym przyjęciu.
POMOCE
Wyjaśnimy, co powoduje, że Twój rozmówca chętniej przyjmuje Twoje stanowisko jako rzetelne i godne uwagi, oraz w jaki sposób zwiększyć częstotliwość występowania takiej sytuacji.
MOŻLIWE PROBLEMY
Przećwiczymy często występujące podczas prezentacji sytuacje manipulacyjne, które mają na celu wytrącenie prowadzącego z toku myśli, ośmieszenie go i zapędzenie w Kozi Róg.
Trener:
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.
Elementy wliczone w cenę:
uczestnictwo
konsultacje
imienny certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe (skrypt, CD z materiałami szkoleniowymi, notes)