Sprawna komunikacja i rozmowa oceniająca
Szkolenie ma charakter treningu umiejętności – podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, biorą udział w symulacjach, rozwiązują testy pozwalające dokonać samooceny umiejętności.
Korzyści dla uczestników:
- Szkolenie przygotowuje menedżerów odpowiedzialnych za rekrutację do samodzielnego przeprowadzenia procesu rekrutacyjno-selekcyjnego.
- Proponowane przez nas podejście wykorzystuje profil kompetencyjny stanowiska oraz opracowany na jego podstawie wywiad selekcyjny.
- Podczas szkolenia dzielimy się najlepszymi praktykami oraz omawiamy typowe problemy i błędy osób rekrutujących.
- Elementy warsztatu umożliwiają praktyczne zmierzenie się z metodologią przygotowywania procesu, natomiast symulacje wywiadów selekcyjnych umożliwiają weryfikację przygotowanego scenariusza i własnego przygotowania.
Cele szkolenia:
- poznanie i umiejętność zastosowania metod rekrutacyjnych
- umiejętność sporządzania opisu stanowiska pracy
- poznanie metod selekcji pracowników
- rozwinięcie umiejętności przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej
Program szkolenia:
- KOMUNIKOWANIE SIĘ KIEROWNIKA Z PRACOWNIKAMI
- jakie czynniki komunikacyjne motywują i demotywują ludzi?
- skuteczne metody okazywania uznania i aprobaty
- umiejętność udzielania motywujących informacji zwrotnych
- zasady konstruktywnej krytyki i pochwały
- jak zapobiegać spadkowi motywacji?
- najczęściej popełniane błędy w przekazywaniu poleceń i wymagań
- techniki egzekwowania wymagań i realizacji zadań
- monitoring i ocena wykonania zadania przez pracowników
- PROWADZENIE ROZMOWY OCENIAJĄCEJ
- systemy oceniania
- kryteria oceny pracownika
- sposób przygotowania rozmowy
- sposób wprowadzenia do rozmowy
- przeprowadzenie rozmowy oceniającej
- zachowania trudne i reakcje na wybuch emocjonalny
- UWARUNKOWANIA KOMUNIKACYJNE
- Werbalna i niewerbalna płaszczyzna komunikowania– warsztat
- Bariery i ułatwienia,
- Nastawienie i kontekst,
- Sformułowania pozytywne –warsztat
- Metaprogramy – jak dobrać argumentację
- Komunikat JA – warsztaty
Trener:
- Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
- Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
- Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
- Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
- Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
- Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
- Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.
Elementy wliczone w cenę:
- uczestnictwo
- konsultacje
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia
- materiały szkoleniowe (skrypt, CD z materiałami szkoleniowymi, notes)
- catering
Termin szkolenia:
Całkowity koszt szkolenia: