Start > Szkolenia zamknięte > Biegłość negocjatora

Menu

Biegłość negocjatora

Korzyści dla uczestników:

  • Kontrola wpływu emocji i procesu negocjacji.
  • Dążenie do efektywnego zakończenia negocjacji.

Cel szkolenia:

  • Po ukończeniu zajęć uczestnicy będą potrafili przygotować się do negocjacji, określić obszary, cele, zmienne negocjacyjne, pozycje wyjściowe i ich zakresy, oraz nauczą się handlować ustępstwami dzięki nadaniu wag zmiennym.

Uczestnicy:

  • Handlowcy, przedstawiciele, osoby odpowiedzialne za sprzedaż, dyrektorzy firm, prezesi.

  • WPROWADZENIE:
    • Różnice między negocjacjami a sprzedażą
    • Sytuacje nienegocjacyjne i inne sposoby rozwiązania
    • Czym są negocjacje ?
  • KIM JEST DOBRY NEGOCJATOR:
    • Rola początkowych nastawień
    • Style efektywny negocjatora
    • Cechy zachowania i umiejętności dobrego negocjatora
    • Postawy jakie przyjmujemy w procesie - analiza transakcyjna
  • NAJWAŻNIEJSZE ZASADY:
    • Lista zakupów
    • Pojęcie pakietu – etapami czy na całość
  • SEGMENTY NEGOCJACJI HANDLOWYCH:
    • Określanie celów, obszarów i zmiennych
    • Ustalanie pozycji wyjściowych dla zmiennych, oraz widełek negocjacyjnych i nadanie wagi
    • Wymienianie się ustępstwami według kosztów i zysków
    • Kontrakt i ustalenia końcowe
  • PROPOZYCJE i USTĘPSTWA:
    • Rola ustępstw w procesie negocjacji, czyli dlaczego czynimy ustępstwa
    • Jak i kiedy ustępować
    • Jak stawiać i reagować na zastrzeżenia
    • Czym są zastrzeżenia dla każdej ze stron ?
  • ROZPOZNAWANIE ZACHOWAŃ:
    • Środki rozmowy i negocjacji
    • Mowa ciała oraz przestrzeń (manewry krzesłem, biurkiem oraz rekwizytami) - jako środek kształtowania wzajemnego nastawienia
    • Siła przekazu słownego
    • Aktywne słuchanie jako podstawa dialogu
    • Reżyserowanie rozmowy
  • POPNARZĘDZIA:
    • Arkusze przygotowania i analizy
    • Studium przypadku
  • PODSTĘPY:
    • Presja, kiedy ją stosować i jak jej unikać
    • Pułapki negocjacyjne stosowane przez klientów i sposoby radzenia sobie z nimi

Metody:

  • Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje grupowe, symulacje, studium przypadku, odgrywanie ról przed kamerą i modyfikację zachowań.

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt, CD z materiałami szkoleniowymi, notes)
  • catering

Termin szkolenia:

  • Do ustalenia

Całkowity koszt szkolenia:

  • Do ustalenia
© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.