Zdobycie i rozwijanie umiejętności prowadzenia profesjonalnych skutecznych negocjacji
Ćwiczenie sposobów prowadzenia efektywnych negocjacji
Doskonalenie własnego stylu prowadzenia negocjacji biznesowych
Cel szkolenia:
Poznanie i identyfikowanie różnych strategii negocjacji
Rozpoznawanie mocnych i słabych stron strategii negocjacji w biznesie oraz budowanie strategii efektywnych, doskonalenie się w skutecznych praktykach negocjacyjnych
kierowanie wrażeniem w ramach zespołu negocjacyjnego
role negocjacyjne
składanie ofert i uzasadnienia
sztuka przekonywania i argumentacji
zasady budowania argumentacji
KLUCZE DO NEGOCJACJI ZAKOŃCZONYCH SUKCESEM
adekwatność środków i celów
perspektywa czasowa a rezultat
niepokazywanie wagi uzyskanych ustępstw
pozostawienie poczucia sukcesu u drugiej strony
NEGOCJACJE KOOPERACYJNE / INTEGRACYJNE
ukierunkowania rozwiązań integracyjnych
sygnały gotowości integracyjnej – rola intencji i determinantów sytuacyjnych
typy rozwiązań integracyjnych
RENEGOCJACJE
potrzeba zmian postawy wobec renegocjacji
otoczenie rynkowe – reakcje pozostałych partnerów
powrót do wcześniejszej fazy negocjacji
zapobieganie frustracji i konfliktom w renegocjacjach
tajemnica
Metody:
Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje grupowe, symulacje, studium przypadku, odgrywanie ról przed kamerą i modyfikację zachowań
Trener:
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.
Elementy wliczone w cenę:
uczestnictwo
konsultacje
imienny certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe (skrypt, CD z materiałami szkoleniowymi, notes)